torstai 12. tammikuuta 2012

Mitä mä haluan?

Mulla on kaks ääntä päässä. Toinen huutaa siitä mitä mä teen itselleni. Kuihdutan itseäni aina vain pienemmäksi. Se käskee lopettamaan ja ajattelemaan järkevästi. Sitten se paha ääni. Se karjuu kuinka läski mä olen, käskee olla syömättä ja ahdistelee mua sen aina jälkee kun mä oon syöny. Se syö mut elävältä.
  Toisaalta se 35kg kuulostaa houkuttelevalta. Mut tekeeks se mut oikeesti onnelliseksi?


Mulla on kaksi vaihtoehtoa:

a) Mä luovutan, annan tän masennuksen syödä mut elävältä ja teen itsemurhan. Tää kuulostais hyvältä. Hävettää vaan myöntää ettei musta oo siihen. Mua pelottaa se kaikki tuska mitä siitä aiheutuu kaikille.
- Kaikille? Anteeks mulla ei oo kyllä täällä enään mitään jäljellä.


b) Mä lopetan tän kaiken paskan ja alan taas elämään. Helpommin sanottu kuin tehty. Ensimmäinen vaihtoehto houkuttelee enemmän, tää oikeestaan pelottaa mua. En mä tiedä miltä tuntuu olla onnellinen, koska en muista enään..

Oikeestaan mua pelottaa noi molemmat vaihtoehdot, mä en tiedä enään edes mitä mä tulevaisuudessa haluan..

1 kommentti:

  1. Valitse jälkimmäinen<3 Tuut vielä nauraan tolle ensimmäiselle vaihtoehdolle jossain vaiheessa, ammennat siitä voimaa!

    VastaaPoista